Jul 1, 2009

saya happy!!!!!!

baru pulang dari melaka, kota bersejarah. tapi tak round2 kat melaka, dok kat afamosa je. best sangat2. seronok tak terhingga. nak bawak keluarga tak lain kali?? tak kot. kecuali safari. yang lain2 tu biar la masa diorang dah besar.

al-kisah trip... hari pertama.. keluar rumah seawal 7 pagi. bangun tak payah cakap la. awal, sebab excited. lepas hantar halim, hakim, arif, baru la ayahku hantarku ke rumah aisyah, tempat kami berkumpul sebelum memulakan perjalanan. oh ya. yang g afamosa hanya 5 orang. saya, hanisah, akmal, aniqah n aisyah. aisyah drive. sampai sana lebih kurang kul 10. pastu main kat waterworld. pastu check in cam kul 2 petang. rehat2. kul kul 5 lebih keluar cari makan. jauh.. nasib baik naik kereta. makan malam kat umbai. ikan bakar n ikan 3 rasa. pastu beli makan skit kat tesco.

day two.. semalam la. mula2 g safari. tengok binatang. binatang kat safari sini kat kandang. kandang diorg besar. n ktorg masuk kandang diorg. haha. kalo tak paham, buat2 paham je la. malam tu ktorg g cowboy town.

day three. ari ni. g melaka. beli souvenir. pastu balik kl.

sekarang ni dah kat rumah. tu je kot. banyak lagi citer sebenarnye. tapi lain kali je la. adios..

1 comment:

Makaroni said...

kakak ku happy.
aku pon happy! =D