Nov 14, 2009

crystal

saya tahu saya sepatutnya baca buku
saya tahu tidak sepatutnya tulis post ni
saya tahu tidak sepatutnya online fb

akan tetapi..
saya juga tahu otak saya sudah tepu
saya tahu yang kalau saya baca buku bukan nyer lea masuk otak pon
saya juga tahu saya sedang lapar. oleh itu tidak boleh nak belajar

mengapa..
mengapa tidak masak kalau sudah tahu lapar?
sebab tengah tunggu ikan beku itu tidak lagi beku. hahaha. [nak sangat makan ikan]

------------------------------------------------------------------------

material..
polymer, metal, ceramics, composite

blaja apa? crystal structure, crystal lattice, crystal system

or physical and mechanical properties

or thermodynamics

buka buku poly. hip joint.
buku corrosion. hip joint gak
buka buku ceramic pon ade hip joint. tergelak aku kat situ
nasib baik buku metallurgy tak jumpa lagi gambar hip joint tu..

my next paper will be production of ferrous n non ferrous alloy. so it will be regarding extractive metallurgy n thermodynamics. n i still didnt get the theoretical part nor the calculation part. entah cmne la nak jawab exam nanti.

daku sedang bersedih dan kelaparan.. sekian...

4 comments:

Ameen Topa said...

hahaha hip joint everywhere!
Kalau tengok tv 3 ada hip joint jukag!! :P

Khadijah Rahman said...

hip join is one of the application of engineered material in medical field

Khadijah Rahman said...

btw, smlm tgh majalah 3 teringat kat polymeric materials..

Ameen Topa said...

saya tahu lah ape itu hip joint...even in my Machine Design book ade hip joint gak!