Oct 28, 2010

1 year to go!!

lepas dah amik supporting letter eit. pastu g briefing fyp. ku dapat rasakan, masa nak amik scroll graduation tu makin hampir. haha. agak poyo disitu. tapi best pe, pencapaian yang harus dirai.

namun, eh ada namun pulak dah. apa yang aku dah buat, apa yang aku dah capai kat uia selama 4.5 tahun ni (including zaman kat pj). kalau bukan dalam segi academic, macam takde pape la pulak. oh, sedih nyer. academik pon bukan nyer bagus sangat pon. hehe

so lagi setahun ni nak capai apa? ........tgh pasang niat.......

ok then. jumpa lagi. all the best final!!

3 comments:

Ameen Topa said...

go go khadijah! one year to go pastu u kawin! :P

Nor said...

pergi swimming~lalala

Khadijah Rahman said...

jom swim lagi..