Jul 13, 2009

1st day..

1st ingat nk keluar kul 9am. 9am la konon. siap pon kul 9.15. pastu tunggu anak teruna sorg tuh. lepas hantar dia.. baru memulakan perjalananku ke UIA [hantar kat wangsa maju lrt je pon].

lepas guard, alhamduLLILAH. pastu baru je keluar kereta dapat message. takde class. so naik kereta [hari ni pandu sendiri]. g mahallah. check in. [saya suka check in hari isnin]. wat karangan [appeal sebab dapat compound]. hantar appeal letter. angkut barang dari stor. beli makan. jumpa nazirah. naik bilik. makan. dok je kat bilik...

lepas solat zuhor. g kelas. kelas takde. g jusco wangsa maju. [sebab kasut kak ros hilang sebelah]. beli groseries. pastu balik rumah

itu je la kisah hari ini. dulu kalo 1st day sekolah slalu excited. sekarang nih langsung tak. sebab belum pape lagi dah dapat saman. camne nak excited. belum kemas baju lagi nih. esok malam nk tido kat uia je. sebab ade klas malam. tapi kalo takde kelas malam... balik uma la cam biasa. saya rajin pulang ke rumah. home swit home la katekan. makanan kat rumah pon sedap2 belaka.

yang best nyer sem ni cuma kenal orang baru je. roomate sem ni cam best. nasib baik.. harap sem ni jadi budak paling rajin di alam semesta. huhu. at least budak paling rajin kat bilik pon ok gak. ^.^

nak g kemas baju la. kang tak siap2 sampai esok. adios..

2 comments:

whibley said...

hahah..ko blok pe weyh?? ak blok e 3.5..tgi btol la..

carixcari said...

farah, ak blok c 3.5.. bilik ko mengadap blok c tak? kalo ya bole aku jerit kat tingkap ko. hahah