Jul 8, 2009

karut marut..

karut marut mengarut.. berkata-kata seperti budak tidak berpelajaran.. stress?? mungkin ya.. mungkin tidak.. tapi nak stress pasal ape pon kan.. dan saya tahu saya sememangnya tidak rasa macam nak meneruskan pelajaran.. ape ke hal nyer? bukan tak nak sambung la. tapi macam tak puas cuti 3 bulan nih.. saya tahu 3 bulan itu panjang. tapi entah lah. semakin hari semakin malas.. rajin tu sangat kadang2..

okay.. sudah merepek.. dan semua post akhir2 ni memang merepek pon. so tak pe la kan. ade jugak yang sudi membaca karangan yang tak seberapa nih.. nak letak gambar?? tak tahu nak letak gambar ape.. nanti saya akan letak gambar bila rasa cam nak letak gambar. okay?? jangan risau. no worries be happy

karangan ini masih pendek. oleh itu saya akan memanjangkan lagi post nih. nak tulis ape?? saya pon sebenarnye tak berapa pasti nak tulis ape. tapi tulis pendek cam takbest jerr.. post panjang la best.. tapi nak tulis ape nihh?? nak tahu ape. saya pon tak tahu.. hahahaha

dulu pernah baca satu article nih.. story dia camni>> dia call kawan dia, nak bagitahu cerita pasal buku dia yang conform meletup.. macam hits la gitu. pastu kawan dia tanye tajuk ape buku dia.. dia pon tak pasti buku dia pasal ape. topic ape. tajuk pon takde la. cuma gerenti ngetop. pelik kan??

al-story nombor dua>> ade buku nih.. how to write a how to write a book. kes ni lagi pelik. betol tak?? tapi baca kat article je. buku tu pon tak pernah nampak.

dah panjang merepek.. story kat atas ni pon bukannya ade kena mengena.. tapi korang baca gak. baik nyer korang. saya sayang kamu.

over n out. tapi karang mungkin tambah kemerepekan post nih. sape suroh korang baca. tapi bagus gak korang baca. sebab saya sangat nak merepek sekarang tapi tak tahu nak merepek kat sape.

sebenarye nak tulis lagi. tapi saya tak tahu nak tulis ape.. or better say type.. aku dah gila kah??

No comments: