Oct 13, 2009

training..

nak story dari mana.. jumaat? makan malam ari jumaat sedap. haha. dan akhirnya tidak ke karate lagi. dah lama tak g training. semalam merupakan hari pertama buat sekian lamanya. 1st in 2 month kot. rindu kat karate dah terubat setelah berkumite malam tadi. walaupon teknik kumite ku dah tahap darurat. haha. very slow n soo kayu. tapi boleh la. just needs lots of practice. malam ni? ntah la. tgk la dulu camne. kalo blea dtg, saya datang

pasal datang2 ni. teringat la plak kat rumah saya. masih ramai kawan2 yang belum berkunjung. ni gara2 msg tak sampai la ni. haha. sorry la ye. tapi itu tak bermakna korg tak boleh dtg lps ni. sape nak dtg tu dtg je la. tak payah la nak wat open house ke. tapi sebelum dtg tu sms or call dulu. nnti kang tuan rumah tak de. kan susah.

nak story ape lagi eh? hmm.. healthy mind in healthy body. ayat2 yang selalu digunakan bila ade pelajar yang malas nak sertai activiti riadah. tapi sesetengah orang cakap, bila badan dah penat susah nak belajar. tapi, bukankah senaman itu menyihatkan badan. tapi papepon, untuk budak kinestatic learner cam saya ni, mesti ade sedikit lompat2. kalo tak akan jadi budak lembab dalam kelas. tapi yang penting, saya tak melompat dalam kelas. masih budak normal. tapi kalo tetiba dengar bunyi pen time exam tu, selalunya kerja saya la tu. hehe.

final dah nak dekat. belom habis wat revision. all the best to me n u

No comments: