Oct 8, 2009

takde kelas?

perut berbunyi. cafe tutup jam 5. nak cari makan kat ne ni? jam 11, turun bawah. kiosk pon tutup. lapar!! terpaksa merantau hingga ke asiah, hanya untuk sebuku roti. alternatif lain ialah makan maggi. tapi sekarang ni sangat takde mood nak makan maggi. chocolate nak dekat habis. biskut pon dah habis. akhirnya roti mejadi santapanku untuk makan malam. tapi kalo tak kenyang gak terpaksa makan maggi la jawabnya.

meaning no normal class for tomorrow. apa maksud ini? ade kelas ke tak. ke kelas ade tapi bukan kelas biasa. lepas fikir2 bersama roomate, ktorg dua tak g kelas esok. sebab kemungkinan besar kelas takde.

perangai cam budak2. salah ke? tak salah kan. apa salahnya jadi cam budak2. saya ni pon masih kanak2 belasan tahun. pastu lak dibandingkan dengan schoolmate yang dah kawin. mesti la dia dah matured. kalo dia masih cam budak2 mane lea kawin, nak dekat jadi mak pon dia tu.

esok? esok masa depan. boleh merancang. Allah yg menentukan

6 comments:

cik nur.iz said...

hehehe...
klu da matured tentu d-ja da kawen. =P

Khadijah Rahman said...

haha. ape nye conclusion da.

Asma' Zubir said...

dijah skang dah pandai izah, jgn taktau ea~ dia bukan budak2 cm dulu lg~~~ tak gitu djah?? ngeh3 :D

Khadijah Rahman said...

bukan macam dulu? wat u mean? im always the same dija.

Asma' Zubir said...

oh iye ke? ooooooooooooo~~~~

Khadijah Rahman said...

sudah hilang kata2. asma' kurang asam ko