Jun 10, 2011

university pilihan

bila adik beradik ramai, terpaksa la kongsi bilik. letak barang pon kena la susun2. pastu bila barang da tak muat kt bilik sendiri, maka letak la kt bilik adik ke. haha. tapi diorg ni pon tak lea nk caye sgt. aritu sbb adik aku nk letak buku2 dia, dia pegi clear kn shelf ak. nasib baik letak kt store je, kalo tak ilang segala sijil2 including result o-level dulu.

berbalik pada tajuk. thou lom letak tajuk sebenarnya. sekarang ni saya sangat2 ngantuk. tapi tak lea nk tido. maka pergi la kemas shelf buku aku yg kt bilik adik tersayang. haha. kemas punya kemas maka terjumpalah khazanah lama.

mengimbau kenangan lalu. zaman sekolah. form 5. ada angan2 nk masuk DQ @ Darul Quran. dapat g interview, tapi tak dapat masuk. kira fail interview la. tapi mana tak fail, requirement soh hafal 1 page. aku ni stgh page pon tak ingat2. haha.

pastu dulu time form 5 rajin g uni fair@university fair. (suka je bg nama, haha).  cam best je kalo g oversea kan? angan2. dah siap isi borang. n kalo ikut qualification memang dapat ar. aceceh. tapi tak apply pon. isi form je. tak submit. tadi kemas2 lea jumpa lak.

bila fikir2 balik, cam bodoh je dulu2 tu. tak mo masuk uia sampai mogok tak mau makan. tapi last2 lapar makan gak. haha. pastu dulu siap doa tu uia tak accept. sebab kalo uia tak accept baru lea apply uni lain.

tapi last2 aku kt uia gak. sekarang ni tgh wat internship. tak lama lagi nak grad. harap2 grad la.

k ar people. all the best. we are who we are

2 comments:

qatrun said...

DQ tu kalo dah isi tp xhantar LAGI sedih. hehe

DeeJa said...

DQ tu siap g interview. tapi fail kt interview. haha