Jan 13, 2015

2015

Assalamualaikum. alhamdulillah saya masih hidup. masih ada peluang untuk perbaiki diri untuk dunia akan datang. dunia lepas mati. alam kubur. mahsyar. dan insyaAllah ke syurga. tapi cukup lagi ke amalan kat dunia ni? 

mungkin saya ada follower blog ni. mungkin juga tidak. tapi diri ini ingin menginggatkan pembaca bahawasanya coretan dalam blog ni mungkin benar mungkin tidak. all writing are based on writer opinion and may not be correct and true. 

dengan menulis dalam blog ini, baru ku sedar bahasa ku agak tunggang langgang. akan berusaha menulis dalam bahasa melayu. but there will be some English in some sentence. hehe

2015. 5 tahun lagi ke tahun 2020. where am I? where is my aim and goals? am I heading to that direction? to be continued....  

 

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)