Feb 9, 2011

hari ini

rajin nyer aku update blog. the thing is aku stress. n i also dont really know the reason. it might be due to one reason. it can olso be of many reasons.

bila tak tau nak luahkan perasaan, either sujud lama2 time solat. or tulis n keep on writing. n it really is working. well, for me la at least. kalo saya tiba2 cakap sorg2, tidak bermakna saya gila

so kisah pada hari ini. hari ini hari rabu. tadi exam biomaterial. tak dapat jawab question 3. venue kat kelas je, bukan exam hall. last question cam tak jawab ngan complete sebab tak cukup masa. tak sempat nak check balik apa yg aku dah tulis. punya banyak kali postpone, kenapa tak dapat jawab gak eh? fikirlah sendiri...

sekarang ni sebenarnye tak tau nak buat apa. kerja camtu la. boleh senarai. n senarai akan jadi agak panjang kalo tulis. tapi tak mau tulis n tak mau buat. then tanya kat diri sendiri, apa aku nak buat sakerang eh?

things can only be done at the very last minute. ye ke? well applicable to me. kalo kerja start awal cmne pon takkan siap punya. assignment project. pape je la. tu sebab due date itu penting. n submission date kalo bole jangan la sama hari. pening ar nk buat mana dulu. haha. padehal kalo wat awal, this thing is not actually be an issue..

post hari ini tidak bermotif. hanya sekadar tangan ni nk menaip jugak

peringatan untuk diri sendiri. tak kesah la trainign sekejap ke lama, sila buat strecthing. kalo tak sakit satu badan cam hari ni.

No comments: